czwartek, 27 października 2011

Bransoletki na poprawę humoru

Nie jest ostatnio mi jakoś szczególnie radośnie. Z jakiegoś powodu wszelkiego rodzaju problemy postanowiły dopaść mnie i moich biskich akurat teraz. Trudno, trzeba sobie będzie z tym wszystkim radzić. Na razie, kilka bransoletek na poprawe humoru. Ta wyżej to taka "zamrożona", trochę chłodna, ale błyszcząca i rzucająca się w oczy, na specjalne zamówienie pewnej pani do jej prostej, czarnej sukienki.

Te niżej są bursztynowe, zaprojektowane jakiś czas temu dla pana Rafała i jego  galerii Amberosa. Wszystkie elementy metalowe w nich to oczywiście srebro, reszta zas to bursztyn bałtycki w kształtach wypracowanych przez gdańskich bursztynników.




















Dziękuję Wam za odwiedziny, ciepłe słowa i za zapisy na moje candy:)

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię bursztyn, jest taki ciepły, radosny! Wszystkie bransoletki śliczne i ta zamrożona również piękna, bardzo elegancka!!!
    Głowa do góry, wszystko minie:))) pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletki wyszły piękne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie takie bransoletki na pewno poprawiłyby humor! Życzę szczęśliwego rozwiazania problemów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Nic tylko gratulować tak zdolnych rączek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kłopoty miną - i to jest dobra strona powiedzenia, że "nic nie trwa wiecznie". A bransoletki fajne :) Pozdrawiam i dużo uśmiechu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, dziękuje Wam wszystkim za ciepłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite bransoletki. ostatnia - mój faworyt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda fajna, ale ta pierwsza, w mroźnych barwach.. cudo! wszystkie moje ulubione kolory, srebrny, czarny, biały..

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, jakoś ostatnio dużo osób się skarży na nawarstwiajace się problemy - współczuję, ze Ciebie też dopadło. Ale osoby kreatywne mają odskocznię - tworzenie :-) Ta pierwsza bransoletka idealna do małej czarnej, reszta z bursztynem przypomina wakacje - ehh - morza szum, ptaków śpiew... 3maj się i weny twórczej życzę i wykaraskania się z problemów

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności tworzysz :) bransoletki są piękne i wszystkie mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  11. bursztynowe bransoletki są w moim guście
    lubię biżuterię w ciepłych brązach

    OdpowiedzUsuń